הודות לטכנולוגיה שמאפשרת מעבר חלק בין מנוע חשמלי למנוע בנזין, דגמי ה-PHEV של יגואר מספקים את הטוב משני העולמות.
ניתן להטעין דגמי PHEV באמצעות עמדת טעינה ביתית המותקנת באופן מקצועי, שקע ביתי, או במקומות טעינה ציבוריים רבים כגון אולמות ספורט, מרכזי קניות ומתחמי תדלוק בכבישים מהירים.
חברת יגואר לנד רובר מחפשת כל העת דרכים לשפר את המפרטים, העיצוב והייצור של כלי הרכב, החלקים והאביזרים שלה, ומבצעת שינויים ללא הרף, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים ללא הודעה מוקדמת.
*נתוני צריכת דלק רשמיים עבור F-PACE PHEV בליטר ל-100ק"מ: משולבת 1.7††. פליטות CO2 (לפי NEDC2) 39גרם/ק"מ. טווח EV: עד 65ק"מ. נתוני צריכת דלק רשמיים עבור E-PACE PHEV בליטר ל-100ק"מ: משולבת 1,4 - 1,6. פליטות CO2 (לפי NEDC2) 31גרם/ק"מ. טווח EV: עד 62 ק"מ. הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים, נתוני הטווח של רכב חשמלי מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני. הטווח שיושג בפועל ישתנה בהתאם למצב הרכב והסוללה
†הנתונים המופיעים כאן הם נתוני NEDC2 המחושבים מבדיקות WLTP רשמיות של היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2 וצריכת הדלק עשויים להשתנות בהתאם לגלגלים המותקנים ולתוספות האופציונליות המותקנות. נתוני NEDC2 הם נתונים המחושבים באמצעות נוסחה ממשלתית מנתוני WLTP, והם שווי ערך לאלה שהיו מתקבלים במבחני NEDC הישנים. לאחר מכן ניתן ליישם את חישוב המס הנכון.
WLTP הוא המבחן הרשמי החדש של האיחוד האירופי המשמש לחישוב צריכת דלק סטנדרטית ונתוני ה-CO2 עבור מכוניות נוסעים. הוא מודד את צריכת הדלק, צריכת האנרגיה, הטווח ופליטות המזהמים. הוא נועד לספק נתונים קרובים יותר להתנהגות נהיגה בעולם האמיתי. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי ועם נוהל בחינה ופרופיל נהיגה תובעניים יותר.
WLTP הוא המבחן הרשמי החדש של האיחוד האירופי המשמש לחישוב צריכת דלק סטנדרטית ונתוני ה-CO2 עבור מכוניות נוסעים. הוא מודד את צריכת הדלק, צריכת האנרגיה, הטווח ופליטות המזהמים. הוא נועד לספק נתונים קרובים יותר להתנהגות נהיגה בעולם האמיתי. הוא בוחן כלי רכב עם ציוד אופציונלי ועם נוהל בחינה ופרופיל נהיגה תובעניים יותר.
1 זמני הטעינה משתנים בהתאם למספר גורמים, לרבות אך לא רק: מצב וזמן הטעינה של הסוללה; טמפרטורת הסוללה; והשימוש בפועל.
2 צריכת דלק: N/A (לא ישים); פליטות CO2 0 גרם לק"מ. טווח חשמלי: עד 470 ק"מ. נתוני הטווח של רכב חשמלי מבוססים על רכב מייצור סדרתי במסלול תקני. הטווח שיושג בפועל ישתנה בהתאם למצב הרכב והסוללה, המסלול בפועל, הסביבה, וסגנון הנהיגה. הנתונים המופיעים כאן הם תוצאה של המבחנים הרשמיים שערך היצרן בהתאם לחקיקה של האיחוד האירופי. לצורך השוואה בלבד. הנתונים האמיתיים עשויים להיות שונים. נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים,
3 נתוני ה-CO2, צריכת הדלק, צריכת האנרגיה והטווח עשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון סגנון נהיגה, תנאי הסביבה, העומס, הגלגלים המותקנים והאביזרים המותקנים,