ההיסטוריה הארוכה והמפוארת של יגואר בספורט המוטורי הודיעה לעד את האבולוציה של מכוניות הכביש שלנו. על ידי התחרות בפורמולה E, אנו ממשיכים את המורשת הזו ומנווטים את המסלול לרכבים החשמליים העתידיים שלנו.
תקופת פעילות: 2023-2024
מהירות מירבית: 320 קמ"ש
קיבולת סוללה: 47 קילו וואט לשעה
עצמה: 350 קילו וואט מקבילה ל 470 כ"ס
הידעת?: היגואר I-TYPE 6 הוא רכב המירוצים החשמלי המתקדם והיעיל ביותר שיוצר אי פעם. והוא כולל בלימה רגנרטיבית כל כך חזקה שאין לו בלמים אחוריים קונבנציונליים.
תקופת פעילות: 2023-2024
מהירות מירבית: 320 קמ"ש
קיבולת סוללה: 47 קילו וואט לשעה
עצמה: 350 קילו וואט מקבילה ל 470 כ"ס
הידעת?: היגואר I-TYPE 6 הוא רכב המירוצים החשמלי המתקדם והיעיל ביותר שיוצר אי פעם. והוא כולל בלימה רגנרטיבית כל כך חזקה שאין לו בלמים אחוריים קונבנציונליים.
2021–2022 – פורמולה E
יגואר I-TYPE 5 כללה מערכת הנעה חדישה, שפותחה בעצמה, אשר התמקדה על עליות יעילות והפחתת משקל. בעונת 2022, היגואר I-TYPE 5 השיג ארבעה ניצחונות, שבעה פודיומים ומיקום בפול במונקו. מיץ' אוונס עשה היסטוריה עם ניצחון כפול ברומא.
2023-2024 – FORMULA E
יגואר I-TYPE 6 הייתה מכונית הפורמולה E הראשונה של FIA עם מערכות הנעה קדמיות ואחוריות, הכפלת יכולת התחדשות ו ביטול הבלמים האחוריים. באליפות העולם של ABB FIA פורמולה E לשנת 2023, יגואר TCS Racing סיימה במקום השני עם 292 נקודות, 11 פודיומים, ארבעה ניצחונות ושלושה עמדות פול.
2021–2022 – פורמולה E
יגואר I-TYPE 5 כללה מערכת הנעה חדישה, שפותחה בעצמה, אשר התמקדה על עליות יעילות והפחתת משקל. בעונת 2022, היגואר I-TYPE 5 השיג ארבעה ניצחונות, שבעה פודיומים ומיקום בפול במונקו. מיץ' אוונס עשה היסטוריה עם ניצחון כפול ברומא.
2023-2024 – FORMULA E
יגואר I-TYPE 6 הייתה מכונית הפורמולה E הראשונה של FIA עם מערכות הנעה קדמיות ואחוריות, הכפלת יכולת התחדשות ו ביטול הבלמים האחוריים. באליפות העולם של ABB FIA פורמולה E לשנת 2023, יגואר TCS Racing סיימה במקום השני עם 292 נקודות, 11 פודיומים, ארבעה ניצחונות ושלושה עמדות פול.