המירוץ זה ב DNA שלנו

חדשנות הייתה הליבה של מורשת הספורט המוטורי העשירה של יגואר. במהלך העשורים, חשבנו מחדש את מה שאפשר במסלול המרוצים כדי שנוכל להביא אותו אליכם על הכביש.

ההיסטוריה הארוכה והמפוארת של יגואר בספורט המוטורי הודיעה לעד את האבולוציה של מכוניות הכביש שלנו. על ידי התחרות בפורמולה E, אנו ממשיכים את המורשת הזו ומנווטים את המסלול לרכבים החשמליים העתידיים שלנו.

רכבי המירוץ שלנו

Jaguar XK120

Jaguar XK120

תקופת פעילות: 1948 - 1954
מהירות מירבית: 200.5 קמ"ש
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 201 ci
עצמה: 160 כ"ס / 119 kW
הידעת?: XK120 הוא רכב ההפקה המהיר ביותר בהשקתו.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

תקופת פעילות: 1951 - 1953
מהירות מירבית: 231.7 קמ"ש
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 210 ci
<עצמה>Power: 207 כ"ס / 154 kW
הידעת?: בלמי הדיסק של ה C-TYPE הפכו לסטנדרט בתעשיית הרכב.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

תקופת פעילות: 1954 - 1957
מהירות מירבית : 260.7 km/h
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 210 ci
עצמה: 250 כ"ס / 186 kW
הידעת: D-Type זכה בלה מאנש בשנים 1955, 1956, 1957
Jaguar XJS

Jaguar XJS

,תקופת פעילות: 1975 - 1996
מהירות מירבית: 246.2 קמ"ש
קיבולת מנוע: 4,235 cc / 258 ci
עצמה: 285 כ"ס / 212 kW
הידעת?: XCH זכה בספא 24 שעות בשנת 1983
Jaguar XJR

Jaguar XJR

תקופת פעילות: 1983 - 1991
מהירות מירבית: 368.5 קמ"ש
קיבולת מנוע: 6,995 cc / 426 ci
עצמה: 750 כ"ס / 559 קילו וואט
הידעת?: XJR-12 זכה במקום הראשון והשני בלה מאנש 1990
JAGUAR FORMULA 1 - R2 & R3

Jaguar R1 – R5

תקופת פעילות: 2000 - 2004
מהירות מירבית: 312.2 קמ"ש
קיבולת מנוע: 2,998 cc / 464 ci
עצמה: 770 כ"ס / 574 kW
הידעת?: אדי ארווין ומארק וובר נהגו עבור נבחרת יגואר ב F1.
JAGUAR Formula E I-TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

תקופת פעילות: 2016 - 2017
מהירות מירבית: restricted to 225.3 קמ"ש
קיבולת מנוע: N/A
עצמה: 200 קילו וואט, equivalent to 270 כ"ס
הידעת?: יגואר חזרה להתחרות בעונה השלישית של פורמולה E, 2016/2017
Jaguar I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

תקופת פעילות: 2017 - 2018
מהירות מירבית: restricted to 225.3 קמ"ש
קיבולת מנוע: N/A
עצמה: 200 קילו וואט, מקביל ל 270 כ"ס
הידעת?: יגואר הגיעה לפודיום הראשון שלה עם ה I-TYPE 2 בעונה ה 4, 2017/2018
Jaguar I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

תקופת פעילות: 2018 - 2019
מהירות מירבית: 250 קמ"ש
קיבולת סוללה: 52 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: יגואר I-TYPE 3 הובילה לניצחון הראשון בפורמולה E ברומא E-PRIX בשנת 2019. הניצחון הבינלאומי הראשון של יגואר מאז 1991.
Jaguar I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

תקופת פעילות: 2019 - 2020
מהירות מירבית: 280 קמ"ש
קיבולת סוללה: 52 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: היגואר I-TYPE 4 הציגה את יחידת ההנעה הקלה והיעילה ביותר שיוצרה עבור רכבי המירוץ של יגואר. בעזרתה הושג ניצחון במקסיקו סיטי ועלינו לפודיום בסנטיאגו.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

תקופת פעילות: 2021 – 2022
מהירות מירבית: 280 km/h
קיבולת סוללה: 54 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: מערכת ההנעה של יגואר I-TYPE 5 פותחה אצלנו בבית עם מהפך חדיש שהציג זהב 24 קראט בשל תכונות המוליכות הגבוהות שלו.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

תקופת פעילות: 2023-2024
מהירות מירבית: 320 קמ"ש
קיבולת סוללה: 47 קילו וואט לשעה
עצמה: 350 קילו וואט מקבילה ל 470 כ"ס

הידעת?: היגואר I-TYPE 6 הוא רכב המירוצים החשמלי המתקדם והיעיל ביותר שיוצר אי פעם. והוא כולל בלימה רגנרטיבית כל כך חזקה שאין לו בלמים אחוריים קונבנציונליים.

Jaguar XK120

Jaguar XK120

תקופת פעילות: 1948 - 1954
מהירות מירבית: 200.5 קמ"ש
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 201 ci
עצמה: 160 כ"ס / 119 kW
הידעת?: XK120 הוא רכב ההפקה המהיר ביותר בהשקתו.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

תקופת פעילות: 1951 - 1953
מהירות מירבית: 231.7 קמ"ש
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 210 ci
<עצמה>Power: 207 כ"ס / 154 kW
הידעת?: בלמי הדיסק של ה C-TYPE הפכו לסטנדרט בתעשיית הרכב.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

תקופת פעילות: 1954 - 1957
מהירות מירבית : 260.7 km/h
קיבולת מנוע: 3,442 cc / 210 ci
עצמה: 250 כ"ס / 186 kW
הידעת: D-Type זכה בלה מאנש בשנים 1955, 1956, 1957
Jaguar XJS

Jaguar XJS

,תקופת פעילות: 1975 - 1996
מהירות מירבית: 246.2 קמ"ש
קיבולת מנוע: 4,235 cc / 258 ci
עצמה: 285 כ"ס / 212 kW
הידעת?: XCH זכה בספא 24 שעות בשנת 1983
Jaguar XJR

Jaguar XJR

תקופת פעילות: 1983 - 1991
מהירות מירבית: 368.5 קמ"ש
קיבולת מנוע: 6,995 cc / 426 ci
עצמה: 750 כ"ס / 559 קילו וואט
הידעת?: XJR-12 זכה במקום הראשון והשני בלה מאנש 1990
JAGUAR FORMULA 1 - R2 & R3

Jaguar R1 – R5

תקופת פעילות: 2000 - 2004
מהירות מירבית: 312.2 קמ"ש
קיבולת מנוע: 2,998 cc / 464 ci
עצמה: 770 כ"ס / 574 kW
הידעת?: אדי ארווין ומארק וובר נהגו עבור נבחרת יגואר ב F1.
JAGUAR Formula E I-TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

תקופת פעילות: 2016 - 2017
מהירות מירבית: restricted to 225.3 קמ"ש
קיבולת מנוע: N/A
עצמה: 200 קילו וואט, equivalent to 270 כ"ס
הידעת?: יגואר חזרה להתחרות בעונה השלישית של פורמולה E, 2016/2017
Jaguar I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

תקופת פעילות: 2017 - 2018
מהירות מירבית: restricted to 225.3 קמ"ש
קיבולת מנוע: N/A
עצמה: 200 קילו וואט, מקביל ל 270 כ"ס
הידעת?: יגואר הגיעה לפודיום הראשון שלה עם ה I-TYPE 2 בעונה ה 4, 2017/2018
Jaguar I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

תקופת פעילות: 2018 - 2019
מהירות מירבית: 250 קמ"ש
קיבולת סוללה: 52 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: יגואר I-TYPE 3 הובילה לניצחון הראשון בפורמולה E ברומא E-PRIX בשנת 2019. הניצחון הבינלאומי הראשון של יגואר מאז 1991.
Jaguar I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

תקופת פעילות: 2019 - 2020
מהירות מירבית: 280 קמ"ש
קיבולת סוללה: 52 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: היגואר I-TYPE 4 הציגה את יחידת ההנעה הקלה והיעילה ביותר שיוצרה עבור רכבי המירוץ של יגואר. בעזרתה הושג ניצחון במקסיקו סיטי ועלינו לפודיום בסנטיאגו.
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

תקופת פעילות: 2021 – 2022
מהירות מירבית: 280 km/h
קיבולת סוללה: 54 קילו וואט לשעה
עצמה: 250 קילו וואט, מקביל ל 335 כ"ס
הידעת?: מערכת ההנעה של יגואר I-TYPE 5 פותחה אצלנו בבית עם מהפך חדיש שהציג זהב 24 קראט בשל תכונות המוליכות הגבוהות שלו.
Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

תקופת פעילות: 2023-2024
מהירות מירבית: 320 קמ"ש
קיבולת סוללה: 47 קילו וואט לשעה
עצמה: 350 קילו וואט מקבילה ל 470 כ"ס

הידעת?: היגואר I-TYPE 6 הוא רכב המירוצים החשמלי המתקדם והיעיל ביותר שיוצר אי פעם. והוא כולל בלימה רגנרטיבית כל כך חזקה שאין לו בלמים אחוריים קונבנציונליים.

אבני הדרך שלנו במירוץ

Jaguar XK120

Jaguar XK120

"1948-1954 – SILVERSTONE & LE MANS

מכונית ספורט חדשה לגמרי, ומצע המבחן למנוע XK המהפכני של יגואר, ה-XK120 מדורגת כמכונית הייצור המהירה ביותר בעולם. בשנת 1949, ה-XK120 לוקח את הדגל המשובץ בסילברסטון ושנה לאחר מכן, שלושה XK120 מבצעים את הופעת הבכורה שלהם בלה מאן. זו תחילתו של עידן חדש במירוצי מוטוריים.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

1951-1953 – LE MANS

ב-1951, מהנדס המטוסים מלקולם סייר מצטרף ליגואר ומביא עמו משמעת ומצוינות אווירונאוטית. שיתוף הפעולה הראשון שלו, ה-C-Type, מנצח בלה-מאן ונהגת המכונית השנייה סטירלינג מוס שוברת את שיא ההקפה. ב-1953, ה-C-טייפ מנצח שוב בלה-מאן ותופס שלושה מארבעת המקומות הראשונים.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

1954-1957 – LE MANS

מזג אוויר גרוע גוזל את ה-D-Type של הניצחון בלה-מאן ב-1954, גם לאחר שרשם מהירות מרבית מטלטלת של 170 קמש. עם זאת, המכונית היעילה נלחמת כדי לנצח ב-1955, 1956 ו-1957 - שנה שבה היא תופסת חמישה מתוך ששת המקומות הראשונים. ה-D-Type נותרה עד היום אחת ממכוניות המירוץ המצליחות ביותר שנבנו אי פעם.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

1975-1996 – ETCC וספא 24 שעות ביממה

בשנת 1982, תחת הדגל של TWR, נהג המרוצים הבריטי טום וולקינשאו נכנס לצוות של V12 XJS לאליפות אירופה במכוניות תיור וזוכה למספר ניצחונות בתהליך. Walkinshaw ממשיך לקחת את אליפות הנהגים ETCC 1984 ובאותה שנה זוכה בספא 24 שעות היוקרתי.
Jaguar XJR-9

Jaguar XJR-9

1983-1991 – DAYTONA 24 HOURS & LE MANS

מכוניות ה-XJR בתא הטייס הסגור מוכיחות את עצמן במעגלי הסיבולת למרחקים ארוכים בעולם - ולא יותר מ-1988 XJR-9. מכונית העל המונעת ב-V12 מונעת לניצחון בדייטונה 24 שעות ולאחר מכן בלה מאן, שם הנהג מרטין ברונדל ויגואר נוחתים בהתאמה את אליפות הנהגים והיצרנים.
JAGUAR R1 to R5

Jaguar R1 to R5

2000-2004 – פורמולה 1

הגיחה של יגואר לפורמולה 1 רואה את נהג פרארי לשעבר אדי אירווין תופס מספר מקומות בפודיום במהלך כהונתו. הצוות משמש גם כמגרש אימונים לנהג האוסטרלי הנודע מארק וובר. יגואר בבעלות פורד ומהונדסת אותה, מפתחת שלוש מכוניות שכולן פועלות על מנוע Cosworth V10.
JAGUAR I‑TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

2016 – נוסחה E

בהשראת מורשת המירוצים שלנו, ומופעל על ידי קולקטיב של מהנדסי מירוצים מבוססים וטכנאים סופר-מבריקים, יגואר רייסינג וה-I-TYPE 1 המדהים נכנסו לפורמולה E: אמיץ, תחרותי ונדיר למירוץ.
JAGUAR I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

2017 - פורמולה E

הצגת ה-I-TYPE 2 ראתה שיגואר רייסינג רושמת את עונת הפורמולה E המצליחה ביותר עד כה, עם מספר רב של סיומים ראשונים. ה-I-TYPE 2, שנבנה למעגלים עירוניים מפרכים, הספק עד 200 קילוואט (270 כס) ו-0-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות עצומות.
JAGUAR I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

2018-2019 – פורמולה E

היגואר I-TYPE 3, יחד עם מיץ' אוונס הניו זילנדי עשו היסטוריה עבור Panasonic Jaguar Racing, וטענו לזכייה הראשונה אי פעם של הקבוצה ב-ABB FIA פורמולה E בתחרות E-Prix של רומא באפריל 2019 ולניצחון הבינלאומי הראשון של יגואר בספורט המוטורי מאז 1991.
JAGUAR I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

2019-2020 – פורמולה E

במקסיקו סיטי ובפול פוזישן ופודיום בסנטיאגו. העונה הסתיימה יגואר I-TYPE 4 כללה את מערכת ההנעה הקלה והיעילה ביותר של יגואר מירוץ יצר אי פעם, עם מהירות מרבית של 280 קמש. זה דרש ניצחון דומיננטי עם אקשן עמוס 6 מירוצים לאורך 9 ימים במעגל סגור בברלין ההיסטורית נמל התעופה טמפלהוף בגרמניה. Panasonic Jaguar Racing סיימה חזק ב-P7 ב- דירוג הקבוצות באליפות".
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

2021–2022 – פורמולה E


יגואר I-TYPE 5 כללה מערכת הנעה חדישה, שפותחה בעצמה, אשר התמקדה על עליות יעילות והפחתת משקל. בעונת 2022, היגואר I-TYPE 5 השיג ארבעה ניצחונות, שבעה פודיומים ומיקום בפול במונקו. מיץ' אוונס עשה היסטוריה עם ניצחון כפול ברומא.

Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

2023-2024 – FORMULA E


יגואר I-TYPE 6 הייתה מכונית הפורמולה E הראשונה של FIA עם מערכות הנעה קדמיות ואחוריות, הכפלת יכולת התחדשות ו ביטול הבלמים האחוריים. באליפות העולם של ABB FIA פורמולה E לשנת 2023, יגואר TCS Racing סיימה במקום השני עם 292 נקודות, 11 פודיומים, ארבעה ניצחונות ושלושה עמדות פול.

Jaguar I‑TYPE 7

Jaguar I‑TYPE 7

מכונית המירוץ החד-מושבית המואצת בקצב המהיר ביותר של FIA. יגואר I-TYPE 7 נכנסת למסלול עם מערכת הנעה חדשה ומתקדמת והנעה לכל הגלגלים. הוא יכול להגיע ל-0-100 קמ"ש תוך 1.86 שניות.
Jaguar XK120

Jaguar XK120

"1948-1954 – SILVERSTONE & LE MANS

מכונית ספורט חדשה לגמרי, ומצע המבחן למנוע XK המהפכני של יגואר, ה-XK120 מדורגת כמכונית הייצור המהירה ביותר בעולם. בשנת 1949, ה-XK120 לוקח את הדגל המשובץ בסילברסטון ושנה לאחר מכן, שלושה XK120 מבצעים את הופעת הבכורה שלהם בלה מאן. זו תחילתו של עידן חדש במירוצי מוטוריים.
Jaguar C-TYPE

Jaguar C-TYPE

1951-1953 – LE MANS

ב-1951, מהנדס המטוסים מלקולם סייר מצטרף ליגואר ומביא עמו משמעת ומצוינות אווירונאוטית. שיתוף הפעולה הראשון שלו, ה-C-Type, מנצח בלה-מאן ונהגת המכונית השנייה סטירלינג מוס שוברת את שיא ההקפה. ב-1953, ה-C-טייפ מנצח שוב בלה-מאן ותופס שלושה מארבעת המקומות הראשונים.
Jaguar D-TYPE

Jaguar D-TYPE

1954-1957 – LE MANS

מזג אוויר גרוע גוזל את ה-D-Type של הניצחון בלה-מאן ב-1954, גם לאחר שרשם מהירות מרבית מטלטלת של 170 קמש. עם זאת, המכונית היעילה נלחמת כדי לנצח ב-1955, 1956 ו-1957 - שנה שבה היא תופסת חמישה מתוך ששת המקומות הראשונים. ה-D-Type נותרה עד היום אחת ממכוניות המירוץ המצליחות ביותר שנבנו אי פעם.
Jaguar XJS

Jaguar XJS

1975-1996 – ETCC וספא 24 שעות ביממה

בשנת 1982, תחת הדגל של TWR, נהג המרוצים הבריטי טום וולקינשאו נכנס לצוות של V12 XJS לאליפות אירופה במכוניות תיור וזוכה למספר ניצחונות בתהליך. Walkinshaw ממשיך לקחת את אליפות הנהגים ETCC 1984 ובאותה שנה זוכה בספא 24 שעות היוקרתי.
Jaguar XJR-9

Jaguar XJR-9

1983-1991 – DAYTONA 24 HOURS & LE MANS

מכוניות ה-XJR בתא הטייס הסגור מוכיחות את עצמן במעגלי הסיבולת למרחקים ארוכים בעולם - ולא יותר מ-1988 XJR-9. מכונית העל המונעת ב-V12 מונעת לניצחון בדייטונה 24 שעות ולאחר מכן בלה מאן, שם הנהג מרטין ברונדל ויגואר נוחתים בהתאמה את אליפות הנהגים והיצרנים.
JAGUAR R1 to R5

Jaguar R1 to R5

2000-2004 – פורמולה 1

הגיחה של יגואר לפורמולה 1 רואה את נהג פרארי לשעבר אדי אירווין תופס מספר מקומות בפודיום במהלך כהונתו. הצוות משמש גם כמגרש אימונים לנהג האוסטרלי הנודע מארק וובר. יגואר בבעלות פורד ומהונדסת אותה, מפתחת שלוש מכוניות שכולן פועלות על מנוע Cosworth V10.
JAGUAR I‑TYPE 1

Jaguar I-TYPE 1

2016 – נוסחה E

בהשראת מורשת המירוצים שלנו, ומופעל על ידי קולקטיב של מהנדסי מירוצים מבוססים וטכנאים סופר-מבריקים, יגואר רייסינג וה-I-TYPE 1 המדהים נכנסו לפורמולה E: אמיץ, תחרותי ונדיר למירוץ.
JAGUAR I-TYPE 2

Jaguar I-TYPE 2

2017 - פורמולה E

הצגת ה-I-TYPE 2 ראתה שיגואר רייסינג רושמת את עונת הפורמולה E המצליחה ביותר עד כה, עם מספר רב של סיומים ראשונים. ה-I-TYPE 2, שנבנה למעגלים עירוניים מפרכים, הספק עד 200 קילוואט (270 כס) ו-0-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות עצומות.
JAGUAR I-TYPE 3

Jaguar I-TYPE 3

2018-2019 – פורמולה E

היגואר I-TYPE 3, יחד עם מיץ' אוונס הניו זילנדי עשו היסטוריה עבור Panasonic Jaguar Racing, וטענו לזכייה הראשונה אי פעם של הקבוצה ב-ABB FIA פורמולה E בתחרות E-Prix של רומא באפריל 2019 ולניצחון הבינלאומי הראשון של יגואר בספורט המוטורי מאז 1991.
JAGUAR I-TYPE 4

Jaguar I-TYPE 4

2019-2020 – פורמולה E

במקסיקו סיטי ובפול פוזישן ופודיום בסנטיאגו. העונה הסתיימה יגואר I-TYPE 4 כללה את מערכת ההנעה הקלה והיעילה ביותר של יגואר מירוץ יצר אי פעם, עם מהירות מרבית של 280 קמש. זה דרש ניצחון דומיננטי עם אקשן עמוס 6 מירוצים לאורך 9 ימים במעגל סגור בברלין ההיסטורית נמל התעופה טמפלהוף בגרמניה. Panasonic Jaguar Racing סיימה חזק ב-P7 ב- דירוג הקבוצות באליפות".
Jaguar I-TYPE 5

Jaguar I-TYPE 5

2021–2022 – פורמולה E


יגואר I-TYPE 5 כללה מערכת הנעה חדישה, שפותחה בעצמה, אשר התמקדה על עליות יעילות והפחתת משקל. בעונת 2022, היגואר I-TYPE 5 השיג ארבעה ניצחונות, שבעה פודיומים ומיקום בפול במונקו. מיץ' אוונס עשה היסטוריה עם ניצחון כפול ברומא.

Jaguar I-TYPE 6

Jaguar I-TYPE 6

2023-2024 – FORMULA E


יגואר I-TYPE 6 הייתה מכונית הפורמולה E הראשונה של FIA עם מערכות הנעה קדמיות ואחוריות, הכפלת יכולת התחדשות ו ביטול הבלמים האחוריים. באליפות העולם של ABB FIA פורמולה E לשנת 2023, יגואר TCS Racing סיימה במקום השני עם 292 נקודות, 11 פודיומים, ארבעה ניצחונות ושלושה עמדות פול.

Jaguar I‑TYPE 7

Jaguar I‑TYPE 7

מכונית המירוץ החד-מושבית המואצת בקצב המהיר ביותר של FIA. יגואר I-TYPE 7 נכנסת למסלול עם מערכת הנעה חדשה ומתקדמת והנעה לכל הגלגלים. הוא יכול להגיע ל-0-100 קמ"ש תוך 1.86 שניות.

המשיכו לגלות

לוח מירוצים

לוח מירוצים

הישארוצעד לפני כולם. ראו את כל המרוצים והאירועים האחרונים של אליפות העולם בפורמולה E של ABB FIA 2024/2025.
השותפים שלנו

השותפים שלנו

מחדשים ביחד. מנצח כאחד. הכירו את השותפים שלנו לעונת אליפות העולם בפורמולה E של ABB FIA 2024/2025.
עמוד מירוצים

עמוד מירוצים

גלו את חידושי הפורמולה E המתקדמים של יגואר, רכבי המירוץ החשמליים האחרונים והצוות שמניע אותנו להצלחה באליפות.
לוח מירוצים

לוח מירוצים

הישארוצעד לפני כולם. ראו את כל המרוצים והאירועים האחרונים של אליפות העולם בפורמולה E של ABB FIA 2024/2025.
השותפים שלנו

השותפים שלנו

מחדשים ביחד. מנצח כאחד. הכירו את השותפים שלנו לעונת אליפות העולם בפורמולה E של ABB FIA 2024/2025.
עמוד מירוצים

עמוד מירוצים

גלו את חידושי הפורמולה E המתקדמים של יגואר, רכבי המירוץ החשמליים האחרונים והצוות שמניע אותנו להצלחה באליפות.
יוטיוב

יוטיוב

חוו את העונה איתנו.
X

X

קבלו חדשות מעודכנות כאשר וכאשר הן מתרחשות.
אינסטגרם

אינסטגרם

עקבו אחרינו לקבלת התמונות והסרטונים העדכניים ביותר.
TikTok

TikTok

גלו, שתפו וצרו איתנו סרטונים.
יוטיוב

יוטיוב

חוו את העונה איתנו.
X

X

קבלו חדשות מעודכנות כאשר וכאשר הן מתרחשות.
אינסטגרם

אינסטגרם

עקבו אחרינו לקבלת התמונות והסרטונים העדכניים ביותר.
TikTok

TikTok

גלו, שתפו וצרו איתנו סרטונים.